З чого розпочати ?

Неможливо почати використовувати SmartFox без первинного налагодження.
Йдучи назустріч новим користувачам - створено інструмент Провідник - Старт, якій зводить процеси налагодження до чотирьох кроків! В залежності від рівня досвіду користувача, це потребує певну кількість часу. (Близько години)

Виберіть кнопку Провідник з панелі інструментів,
або пункт меню - файл - провідник меню - провідник

Вікно Провідник з відкритою вкладкою Старт

Провідник - Старт

Ідентифікація установи

На першому кроці необхідно заповнити власну ідентифікаційну картку.

ідентифікаційна картка

Немає потреби зразу з'ясовувати призначення всіх параметрів - просто замініть тільки вже заповнені поля. До ідентифікаційної картки завжди можно буде повернутись потім.

Зверніть увагу!

Всюди у програмі поля для введення інформації, позначені жовтою лінією , (стрілка 1 на скріншоті) - означають, що вони обовязкові до заповнення. Також, елементи управління у вигляді квадратної кнопки з трьома крапками (стрілка 2) означають можливість вибору значення поля зі списку, або інших джерел.

При заповненні полів Директор , Головний бухгалтер (стрілки 3 на скріншоті) буде запропановано вибрати відповідну людину зі списку фізичних осіб. Звичайно, що в новій базі даних ще немає такої інформації - її треба внести!
Вибравши на панелі інструментів вікна Вибір - Фізичні особи кнопку Додати новий елемент (стрілка 1 на скріншоті) - потрібно заповнити картку фізичної особи. Незабувайте, що в картці є ще друга сторінка (стрілка 2).

Картка фізичної особи

Після створення, заповнення та збереження картки - вона з'явиться у журналі (списку) фізичних осіб. Оберіть її (подвійний клік мишкою) щоб повернутись (з вибором) назад до ідентифікаційної картки.

Журнал (список) фізичних осіб

Джерела фінансування

На другому кроці необхідно сформувати список джерел фінансування. Зазвичай кожний рядок відповідає банківському рахунку.

Журнал (список) джерел фінансування

Рекомендація

При заповнені реквізиту Найменування, після тексту додавайте код КФК/КПК - наприклад : Загальний 7510180, Спецрахунок 7510180, ФР 7510180, тощо .

Заповнення параметрів банківського рахунка (стрілки 1 і 2)

Параметри банківського рахунка

При введенні нового банківського рахунка - вибрати юридичну особу - власника рахунку (стрілки 1 і 2)

Параметри банківського рахунка

Надалі вказати банк. До списку банків додати відповідні записи (стрілки 1 і 2). Програма вміє приймати документи Банківські виписки в електронному форматі. Для цього вкажіть за яким алгоритмом (стрілка 3)

Параметри банківського рахунка

Внесення залишків

Третій крок найбільш складний і об'ємний за обсягом. Розділення процесу на три частини спрощує і пришвидшує отримання результату.

Зверніть увагу!

В разі, коли використання програми співпадає з початком роботи організації (установи) і вхідні залишки дорівнюють нулю - опрацювати потрібно тільки першу частину План рахунків

План рахунків

Наведений план рахунків є найуживанішим прикладом, і повинен бути приведений у відповідність з обліковою політикою установи. Додавайте відсутні рахунки , вилучайте рахунки, які не будуть використовуватись (стрілки на скріншоті).

План рахунків

Залишки по рахунку

Для кожного рахунку, який має залишки на початок роботи програми (за вивнятком службового рахунка 00) потрібно виконати наступну процедуру :

  1. Відкрити картку редагування рахунку (подвійний клік лівою кнопкою мишки на відповідному рядку)
  2. Вибрати кнопку Введення залишків Введення залишків
  3. У вікні, що відкриється, в панелі інструментів вибрати кнопку (Додати) Введення залишків
  4. Після внесення Всіх рядків залишків, здійснити контроль підсумків (клік правою кнопкою мишки на будь-якому рядку). Результат - у вікні повідомлень Контроль залишків
  5. В разі коректності підсумків - необхідно зафіксувати введені залишки в Проводках. Для цього вибрати меню - Створити залишки. У вікні Залишки на дату встановити дату початку роботи. Будуть сформовані відповідні залишкам проводки з датою на день раніше вказаної. Строрення проводок по залишкам

Контроль проводок

Необов'язково виконувати цю дію. Але для розуміння принципів роботи програми рекомендується переглянути де і в якому виді збереглись введені в попередній частині дані.

В головному меню програми вибрати Баланс - Журнал проводок Баланс - Журнал проводок

Спочатку вибрати рахунок та Дебет/Кредит фільтр (стрілка 1). Далі період відображення проводок (стрілка 2) (подвійний клік) - встановити період, який буде включати щойно створені записи (на день раніше від дати з попередньої частини) (стрілка 3). Результат - перегляд стврених в попередній частині проводок (стрілка 4) Перегляд строрених проводок по залишкам

Мемориальні ордери

На четвертому кроці необхідно сформувати список Мемориальних ордерів у відповідності до структури головної книги. Наведений список мемориальних ордерів є лише прикладом. Користуючись відповідними кнопками панелі інструментів скоригуйте список.

Мемориальні ордери

Рекомендація

Використовуючи Провідник переглянути вкладки МО №2-3, МО №4, МО №5 ... для ознайомлення зі структурою пов'язаних документів, довідників і звітів.

Мемориальні ордери

Часті Питання про Швидкий старт

.

.