Після скачування (браузер повідомить Вам про це - синім кольором
значка "стрілка донизу" у правій верхній частині вікна)
Натисніть на цей значок - випаде список останніх завантажень.
Виберіть завантажений файл лівою кнопкою мишки.
Почнеться встановлення програми.
Попередження системи безпеки :
Майстер встановлення програм :
Вкажіть папку, куди буде встановлено програму :
Ви можете змінити розташування за замовченням C:\SmartFox
натиснувши кнопку Изменить (стрілка 1)
В будь якому разі тиснем Далее (стрілка 2)
Вкажіть папку, куди буде встановлено бази даних :
Ви можете змінити розташування за замовченням C:\SF
натиснувши кнопку Изменить (стрілка 1)
В будь якому разі тиснем Далее (стрілка 2)
Готово !!!
По завершенню всіх кроків на робочому столі з`явиться ярлик програми - "жовта зірка"
Запустити програму, вибрати робочу базу.
Вікно реєстрації користувача :
Пароль Адміністратора - 1. Надалі, заради безпечної експлуатації, пароль рекомендовано змінити
При першому старті буде запропоновано обрати тип конфігурації
Вибрати пункт Тарифікація - натиснути кнопку Створити
Головне вікно після старту і попереднього автоматичного налагодження має вигляд :
Задля швидкого оволодіння програмою та зручного коистування в подальшому - передбачено вікно Провідник
Натискаючи кнопки (Ідентифікація, Фізичні особи, Розрахункові таблиці і Штатний розпис) - виконати дії первинного налагодження
Нижче наведені пояснення про налагодження за відповідними діями
Ідентифікація - заповнення картки організації. Замість назви Своя фірма впишіть свою !!!
Зверніть увагу
Немає потреби заповнювати всі поля картки - тільки обовязкові, вони позначені кольоровою лінією! На початковому етапі, при виборі Директора та Головного бухгалтера - прийміть вже існуючий спеціальний запис Вакантна. В подальшому, коли буде сворено список фізичних осіб, необхідно буде повернутися до Ідентифікаційної картки, та встановити реальних осіб.
Створення списку фізичних осіб можливо двома способами :
- Послідовно (вручну) - натискаючи кнопку нового запису ліва стрілка і заповнюючи картку фізичної особи
- Завантаження з Excel файлу всього списку "за раз" права стрілка - Імпорт з файлу *.xlsx
Зверніть увагу
В разі завантаження списку з Файлу, він має бути формату .xlsx (Exel 2007 або більше). Джерелом даних може слугувати програма MeDoc або інша, за допомогою якої формується щоквартальний звіт 1 ДФ
Завантаження з Excel файлу - Інструкція
Попервах потрібно отримати файл зі списком працівників (фізичних осіб). Далі зберегти (перетворити) його у формат .xlsx (Exel 2007 або більше) і розташувати у відомому місці на компютері (наприклад Робочий стіл).
Можливо для цього знадобиться допомога друзів :) - інженерів-компютерників або кваліфікованих компютерних користувачів.
В будь-якому разі файл має містити дві колонки: перша - ідентифікаційний код, друга - прізвище , ім`я та по батькові. Зразок файлу в програмі Microsoft Excel на скріншоті нижче.
Ідентифікаційний код в даному випадку потрібен для того, щоб запобігти "дублюванню" записів. Програма контролює унікальність ідентифікаційних кодів і не створює новий запис, якщо такий код вже існує!
У вікні Фізичні особи -> верхній правий кут Меню -> Імпорт з файлу *.xlsx або вікно Провідник -> Імпорт з файлу *.xlsx
Натиснути кнопку Далі
Вибрати файл, в наведеному прикладі - розташування: Робочий стіл, ім`я: фізичні_особи.xlsx
Програма перевірить коректність файлу, в разі відсутності помилок - покаже його зміст
Натиснути кнопку Імпортувати з [повне ім`я файлу] (обведено червоним)
Повідомлення про результат імпорту записів
Перевірка результату - вікно Провідник -> Фізичні особи
Згорнути інструкцію (Завантаження з Excel файлу)
Перевірка стану Розрахункових таблиць на відповідність ставок (змінювати при необхідності).
Зверніть увагу
Розрахункових таблиць - три:
- Шкала стажу медичного
- Шкала стажу фтізіатора
- Шкала стажу праціника культури
Зразок структури Штатного розпису у вигляді дерева, де гілки (папки) то підрозділи (та підпідроздли), а листки (елементи) - посади.
Створення підрозділів (папок)
Першою дією має бути створено гілку - Назва організації, далі в ній - підрозділи першого рівня, в середині них другого і так далі.
Створення посад (елементів)
В лівій частині вибрати подвійним кліком мишки підрозділ (на скріншоті вище Адміністрація - обведено червоним) - автоманично, в правій частині відобразиться вміст цього підрозділу (підпідрозділи та посади). Далі, на панелі інструментів натиснути кнопку Додати новий елемент (червона стрілка). Заповнити поля нового запису у вікні, що відкриється
Вибрати посаду з довідника посад
Довідник посад (порядок - найменування за алфавітом)
У випадку відсутності посади - створити новий запис (додати) стрілка
Створення нового запису в довіднику посад
Заповнити поле Найменування вручну з клавіатури або вибрати зі списку Класифікатор професій Українистрілка праворуч. Також встановити Тип персоналу стрілка ліворуч
Довідник Класифікатор професій України
Згорнути (Вибір посади з довідника посад)
Уточнити найменування (за потреби)
Кількість ставок
Поле Кількість ставок - періодичне. Це означає, що програма "запамятовує" всі зміни цих значень. Наслідком цього є можливість отримувати звіти станом на будь-яку дату (в межах роботи програми)
Історія значень параметру Кількість ставок
Додати новий запис. Вказати нове значення та дату, з якої воно буде діяти .
Згорнути (Кількість ставок)
Дата початку дії посади
Зверніть увагу
При додаванні нових записів посад або записів в історію змін кількості ставок - програма автоматично заповнює поля дати поточним значенням (нижній лівий кут вікна)
Подвійний клік мишкою - для встановлення нового значення дати.
Заповнення Штатного розпису персоналом, розподіл ставок
Вибрати підрозділ (подвійний клік мишкою). Далі натиснути Друк тарифікації [назва підрозділу]
Таблиця Тарифікаційний список по підрозділу [назва підрозділу]
Вибрати посаду (подвійний клік мишкою).
Заповнити реквізити: Вибрати фізичну особу, розмір ставки (0.25, 0.5, 0.75, 1), дату призначення на посаду, тарифний розряд, оклад і т.п.
Фрагмент заповненої таблиці Тарифікаційний список
Синім кольором відмічені посади з незаповненими ставками (частинами ставок), червоним - з "перебором" ставок!. В правій частині (стовбчик чисел) - розмір ставки, відповідно "вакантно" або "перевищено"
Зверніть увагу
Процес "заповнення" посад персоналом рекомендовано виконувати послідовно по кожному підрозділу окремо. Це спрощує користувачу процес "орієнтування" в таблиці Тарифікаційного списку - менше рядків - простіше, особливо на моніторах малих розмірів !.
Друк на принтер таблиці Тарифікаційний список
Натиснути кнопку принтер на панелі інструментів (вертикальна стрілка ліворуч). Для відключення колонок за відсотками (6а, 7а, і т.п.) використовувати перемикач додаткові колонки (горизонтальна стрілка праворуч)
Зареєструвати програму (для отримання оновлень в подальшому)
Реєстрація можлива тільки в разі заповнення Ідентифікаційної картки (Назва установи, Код ЕДРПОУ, телефон)
Зміна робочого періоду вікно Штатний розпис
Подвійний клік мишкою - для встановлення нового значення дати.